Jei pastebėjote gamybos ar pristatymo defektą po baldų pristatymo, prašome nenusiminti.
Mes garantuojame greitą ir efektyvų problemų sprendimą.
Norėdami pagreitinti šio proceso eigą, kviečiame siųsti defekto nuotraukas mūsų el. pašto adresu [email protected] arba naudojant grąžinimo formą mūsų svetainėje PREKIŲ ATSIŽĖRINIMAI.
Išsamesnę informaciją apie garantinį servisą galite gauti paskambinę telefonu +37125755739 arba siųsdami el. laišką adresu [email protected].
Jūs turite teisę grąžinti įsigytą prekę per 14 kalendorinių dienų nuo jos gavimo momento.
Sumokėta suma bus visiškai grąžinta.
Jei grąžinate prekę dėl kokybės defekto, mes ją pakeisime arba kompensuosime jums visą išleistą sumą. Prekių grąžinimas turėtų būti atliekamas mūsų sandėlyje, esančiame Valmieras gatvė 2,Ryga, LV-1009, Latvijoje.
PINIGŲ GRĄŽINIMAS VYKS PER 10 DARBO DIENŲ ARBA KITAME LAIKOTARPYJE, SUTARTAME IŠ ANKSTO.
Kiekvienos prekės detalizacija yra aprašyta mūsų interneto svetainėje, ir joms taikoma 24 mėnesių gamintojo garantija.
Prašome patvirtinti prekės kokybę ir atitikimą nurodytiems parametrams prieš baldų montavimą.
Jeigu per garantijos laikotarpį pastebėjote defektą, prašome kreiptis į mus, skambindami telefonu +37125755739 arba siųsdami el. paštu adresu [email protected].
Defekto šalinimą ar prekės pakeitimą atliksime per 10-15 darbo dienų po jūsų reikalavimo patvirtinimo.