PRIVATUMO POLITIKA
Kontaktinė informacija susisiekti su Duomenų valdytoju
Kontaktinė informacija dėl asmens duomenų tvarkymo klausimų yra: [email protected].
Juridinis adresas: Tukuma raj., Tukumas, Zvirgzdu gatvė 8, LV-3101, Latvija
Faktinis adresas: Dārzciema gatvė 91, Ryga, LV-1073, Latvija
Telefonas: +371 25755739
Duomenų valdytojas, tvarkys Jūsų asmens duomenis:
SIA „RAECO“ (toliau Duomenų valdytojas), Vienotasis registracijos Nr. 40103395036, Juridinis adresas: Tukuma raj., Tukumas, Zvirgzdu gatvė 8, LV-3101, Latvija, kuris savarankiškai nustato asmens duomenų tvarkymo tikslus ir priemones.
Duomenų valdytojas nustato asmens duomenų tvarkymo tikslus ir priemones, pvz., prekės ženklo valdymui, rinkodarai, finansams, personalui ir kitai administracinei bei verslo, prekių, paslaugų, klientų, tiekėjų ir partnerių santykių valdymo užtikrinimui.
Duomenų valdytojas yra savarankiškai atsakingas už asmens duomenų tvarkymą savo tikslais, pvz., sutarties vykdymui, duomenų tvarkymui mažmeninei prekybai ir kt. tikslais.
Duomenų valdytojas tvarko asmens duomenis šiais tikslais:
1. Paslaugų teikimui ir prekių pardavimui parduotuvėje vietoje ir valdytojo palaikomose interneto svetainėse:
https://skandimebeles.lv, https://skandibaldai.lt, https://skandimoobel.ee siekiant identifikuoti klientą, aptarnauti klientą, sudaryti pirkimo sutartį, nuotolinę sutartį, pristatyti prekę ir administruoti atsiskaitymus. Šiuo tikslu Mes galime su Jumis susisiekti naudodamiesi Jūsų pateikta kontaktine informacija (telefono numeriu, el. pašto adresu, pašto adresu, taip pat naudodami SMS pranešimus, kad informuotume apie atlikto užsakymo eigą).
Šių duomenų tvarkymo teisinis pagrindas: Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679 (2016 m. balandžio 27 d.) dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl tokių duomenų laisvo judėjimo, panaikinantis Direktyvą 95/46/EB (toliau – Reglamentas), Reglamento 6 straipsnio 1 punkto b) papunktis: duomenų tvarkymas būtinas sutarties, kurios šalis yra duomenų subjektas, vykdymui arba veiksmais prieš sutarties sudarymą pagal duomenų subjekto prašymą, Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f) papunktis – įmonės teisėti interesai – paslaugų gerinimas; taip pat Reglamento 6 straipsnio 1 dalies c) papunktis: duomenų tvarkymas būtinas siekiant įvykdyti su valdytoju susijusią teisinę prievolę – prisiimtų įsipareigojimų vykdymą ir apskaitos tvarkymą pagal Latvijos Respublikos apskaitos įstatymą, Metinių ir konsoliduotų finansinių ataskaitų įstatymą, Ministrų kabineto nutarimą nr. 585 „Taisyklės dėl apskaitos tvarkymo ir organizavimo“, Civilinio proceso įstatymą ir kt. Apskaitos duomenys saugomi 5 metus arba įsipareigojimų nevykdymo atveju iki 10 metų.
2. Valdytojo po pardavimo serviso (garantinis ir pogarantinis servisas) užtikrinimui, baldų gamybos ir/ar prekybos procese, įskaitant baldų gamybą, pristatymą ir montavimą, taip pat garantinio ir pogarantinio serviso paslaugų teikimą, siūlomos šios paslaugos:
- Baldų garantinis ir pogarantinis remontas, baldų profilaktinė priežiūra, problemų sprendimas „Skandi Mēbeles“ baldų sandėlyje, išvykos pas klientus, baldų nuomos sutarčių priežiūra ir klientų užsakytų baldų remonto paslaugų teikimas, taip pat baldų montavimo ir pristatymo organizavimas.
- Paslaugų teikimo dokumentai sudaromi rankiniu būdu arba naudojant įmonės vidaus dokumentacijos sistemą, kuri užtikrina informacijos apie atliktą darbą, apimtį ir eigą apskaitą. Tai leidžia klientui gauti remonto ir aptarnavimo proceso ataskaitą.
Šių duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra: Reglamento 6 straipsnio 1 dalies b) papunktis: tvarkymas būtinas sutarties, kurios šalis yra duomenų subjektas, vykdymui arba veiksmams prieš sutarties sudarymą pagal duomenų subjekto prašymą, taip pat Reglamento 6 straipsnio 1 dalies c) papunktis: tvarkymas būtinas siekiant įvykdyti su valdytoju susijusią teisinę prievolę – Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 16 straipsnis.
Remonto aktai ir baldų remonto vykdymo sprendimo aprašymas saugomi 2 metus, o klientų priėmimo aktas ir lydimieji dokumentai saugomi 5 metus. Serviso bendradarbiavimo sutartys ir techninės priežiūros sutartys su juridiniais asmenimis saugomos 10 metų mūsų teisėtų interesų užtikrinimui, o dokumentacijos sistemoje duomenys saugomi 5 metus.
3. Finansų, apskaitos ir personalo apskaitai - siekiant apskaitos, išteklių planavimo, teikiamų paslaugų apskaitos, mokėjimų, mokesčių, skolų administravimo; gautų prekių/paslaugų apskaitos, mokėjimų; darbo santykių su darbuotojais reikalingos informacijos apskaitos, darbo užmokesčio apskaitos; atsiskaitymų su įmone apskaitos.
Šių duomenų tvarkymo teisinis pagrindas: Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679 (2016 m. balandžio 27 d.) dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl tokių duomenų laisvo judėjimo, panaikinantis Direktyvą 95/46/EB (toliau – Reglamentas), Reglamento 6 straipsnio 1 dalies c) papunktis: tvarkymas būtinas siekiant įvykdyti su valdytoju susijusią teisinę prievolę – prisiimtų įsipareigojimų vykdymą ir apskaitos tvarkymą pagal Latvijos Respublikos apskaitos įstatymą, Metinių ir konsoliduotų finansinių ataskaitų įstatymą, Ministrų kabineto nutarimą nr. 585 „Taisyklės dėl apskaitos tvarkymo ir organizavimo“, Darbo įstatymą, mokesčių ir kitus valstybės nustatytus privalomus mokėjimus reglamentuojančius teisės aktus (VSDI, IIN), Civilinio proceso įstatymą (išskaitymai). Apskaitos duomenys saugomi 5 metus arba įsipareigojimų nevykdymo atveju iki 10 metų.
4. Administraciniams ir teisės reikalams administruoti, dokumentų valdymui, siekiant tvarkyti gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, dokumentų apskaitą ir administravimą, siekiant sudaryti ar vykdyti su Jumis sudarytą sutartį, vykdyti Mums nustatytas teisines prievoles, taip pat tais atvejais, kai tokie veiksmai būtini Mūsų ar trečiųjų asmenų teisėtiems interesams užtikrinti.
Šių duomenų tvarkymo teisinis pagrindas: Reglamento 6 straipsnio 1 dalies c) papunktis: tvarkymas būtinas siekiant įvykdyti įmonei taikomą teisinę prievolę, nustatytą išoriniuose teisės aktuose - Komercijos įstatyme, Civiliniame kodekse ir kituose išoriniuose teisės aktuose; prisiimtų įsipareigojimų vykdymui. Duomenys saugomi iki 10 metų.
5. Personalo administravimui, siekiant Valdytojo darbuotojų personalo plėtros valdymo, motyvacinės sistemos ir atlygio valdymo, personalo profesinės kvalifikacijos kėlimo ir darbo teisinių santykių administravimo, pranešėjų bylų valdymo, palankios, lojalaus komandos ir teigiamos mikroklimato kolektyve kūrimo.
Šių duomenų tvarkymo teisinis pagrindas: Reglamento 6 straipsnio 1 dalies c) papunktis: siekiant įvykdyti su Valdytoju susijusią teisinę prievolę, nustatytą išoriniuose teisės aktuose - Darbo įstatyme, Apskaitos įstatyme, taip pat Reglamento 6 straipsnio 1 dalies a) papunktis: duomenų subjektas davė sutikimą savo asmens duomenų tvarkymui vienam ar keliems konkretiems tikslams. Duomenys saugomi nuo 1 iki 75 metų, atsižvelgiant į teisės aktuose nustatytą saugojimo laikotarpį.
Personalo atrankos dokumentai be darbo teisinių santykių sudarymo saugomi 4 mėnesius.
6. Vaizdo stebėjimui biure/parduotuvėje/sandėlyje, siekiant Valdytojo turto ir asmenų saugumo, vagysčių ir sukčiavimo veiksmų prevencijos Valdytojo sandėliuose ir parduotuvėse, nusikalstamos veikos fiksavimo, galimų pažeidėjų identifikavimo.
Šių duomenų tvarkymo teisinis pagrindas: Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f) papunktis – Valdytojo teisėtų interesų užtikrinimui – turto ir asmenų saugumas, sukčiavimo prevencija, kreipimasis į valstybines ir operatyvinės veiklos institucijas ir teismus savo teisinių interesų apsaugai, paslaugų teikimo efektyvumas. Vaizdo stebėjimo tikslas – turto ir asmenų saugumas, atitinka visuomenės bendrąjį interesą kaip įmonės teisėtą interesą ir todėl yra svarbesnis nei individualaus duomenų subjekto teisių apribojimas.
Vaizdo stebėjimo įrašų duomenys saugomi iki 30 dienų. Jei duomenys buvo anksčiau prašomi kompetentingų valstybės ar savivaldybės institucijų arba buvo nustatyti saugumo pažeidimai, duomenys saugomi pagal poreikį.
7. Valdytojo svetainių www.skandimebeles.lv, www.skandibaldai.lt, www.skandimoobel.ee funkcionalumo užtikrinimui, slapukų apdorojimui, lankomumo istorijos analizei, siekiant pagerinti svetainės funkcionalumą, pagerinti svetainės turinio kokybę ir pritaikyti svetainę naudotojų poreikiams. Šių duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra Valdytojo teisėti interesai ir/ar Jūsų sutikimas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies a ir f papunkčiai). Daugiau žr. skirsnyje „Slapukų politika“.
9. Komercinių pranešimų siuntimui, siekiant informuoti Jus apie mūsų paslaugas, prekes ir specialias akcijas, šių duomenų tvarkymo teisinis pagrindas: Reglamento 6 straipsnio 1 dalies a) papunktis: duomenų subjektas davė sutikimą savo asmens duomenų tvarkymui vienam ar keliems konkretiems tikslams. Kliento duotas sutikimas komercinių pranešimų gavimui galioja iki jo atšaukimo (taip pat ir po paslaugų sutarties nutraukimo). Klientas bet kuriuo metu gali atsisakyti gauti komercinius pranešimus vienu iš šių būdų:
- atsiųsdamas el. laišką Valdytojui adresu [email protected];
- naudodamasis komerciniame pranešime numatyta automatine atsisakymo galimybe, paspausdamas atsisakymo nuorodą atitinkamo komercinio pranešimo (el. pašto) pabaigoje. Valdytojas nutrauks komercinių pranešimų siuntimą, kai tik bus apdorotas Kliento prašymas atšaukti sutikimą dėl komercinių pranešimų.
- Pakeisdamas nustatymus savo profilyje svetainėje skandimebeles.lv.
10. Kitiems specifiniams tikslams, apie kuriuos Klientas informuojamas pateikdamas atitinkamus duomenis Valdytojui.
Kaip mes gauname Jūsų asmens duomenis ir kodėl Jums reikia pateikti savo asmens duomenis
Mes gauname asmens duomenis tiesiogiai iš Jūsų, perkant prekę/paslaugą parduotuvėje / Valdytojo interneto svetainėse, taip pat lankantis mūsų faktiniame adrese parduotuvėje / Valdytojo vaizdo stebėjimo kamerų įrašai ir interneto svetainės bei programėlių slapukai, korespondencijoje ir pan.
Duomenų pateikimas būtinas, kad galėtume Jums suteikti atitinkamą, kokybišką paslaugą ir kad įvykdytume mums taikomus teisės aktuose nustatytus teisinius įsipareigojimus. Tam tikrais atvejais informacijos negavimas gali apsunkinti arba padaryti neįmanomą paslaugų teikimą.
Asmens duomenų gavėjai
Duomenų valdytojas neatskleidžia trečiosioms šalims asmens duomenų ar bet kokios informacijos, gautos teikiant paslaugas ir vykdant sutartį, išskyrus:
- jei atitinkamai trečiajai šaliai duomenys turi būti perduoti pagal sudarytą sutartį, siekiant atlikti kokią nors sutarties vykdymui būtiną ar įstatymu deleguotą funkciją (pvz., bankui atsiskaitymo metu, prisaikdintam auditoriui);
- remiantis aiškiu ir nedviprasmišku perduodamų duomenų asmens sutikimu – prašymu;
- prekių pristatymo atvejais Kurjerių paslaugų bendrovei;
- kitoms teisės aktuose nustatytoms institucijoms arba pagal jų pagrįstą prašymą, nustatyta tvarka ir apimtimi teisės aktuose;
- Duomenų valdytojo teisėtų interesų apsaugai, pvz., kreipiantis į teismą ar kitas valstybines institucijas prieš asmenį, kuris pažeidė Duomenų valdytojo teisėtus interesus.
- Duomenų valdytojas gali savo partneriams (duomenų tvarkytojams) tam tikroms užduotims atlikti perduoti asmens duomenis tiek, kiek tai būtina konkrečių užduočių vykdymui. Duomenų valdytojo partneriai užtikrina garantijas, užtikrinančias asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą pagal Duomenų valdytojo reikalavimus.
Duomenų valdytojas neperduoda asmens duomenų trečiosioms šalims (tai yra šalims, esančioms už Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės ribų), nebent tai tiesiogiai susiję su paslaugų teikimu trečiojoje šalyje. Jei paslaugų teikimas reikalauja asmens duomenų perdavimo į trečiąją šalį, Duomenų valdytojas užtikrina teisės aktuose numatytų saugumo garantijų gavimą ir teisinį duomenų perdavimo pagrindą.
Jūsų asmens duomenys nėra naudojami automatizuotiems sprendimams priimti.
Teisės pasiekti savo asmens duomenis
Jūs turite teisę pagal teisės aktus reikalauti prieigos prie savo asmens duomenų, juos taisyti, reikalauti ištrinti ar apriboti jų tvarkymą Jūsų atžvilgiu arba teisę prieštarauti jų tvarkymui (įskaitant asmens duomenų tvarkymą, atliekamą remiantis Valdytojo teisėtais interesais), taip pat teisę į duomenų perkeliamumą. Šios teisės įgyvendinamos tiek, kiek duomenų tvarkymas nesusijęs su prievolėmis, nustatytomis galiojančiuose teisės aktuose.
Prašymą dėl savo teisių įgyvendinimo galite pateikti:
- raštu, vietoje, Valdytojo juridiniame ar faktiniame adrese, pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
- elektroniniu paštu (siųsdami el. laišką šiame dokumente nurodytiems adresatams), pasirašant prašymą saugiu elektroniniu parašu.
Valdytojas užtikrina duomenų tvarkymo ir apsaugos reikalavimų įgyvendinimą pagal teisės aktus ir teikia informaciją, kuri gali būti surinkta pagrįstomis priemonėmis. Kilus nesutarimams dėl duomenų tvarkymo, Duomenų valdytojas imasi būtinų veiksmų, kad ginčą išspręstų. Tačiau, jei to nepavyksta pasiekti, turite teisę kreiptis į priežiūros instituciją – Valstybinę duomenų inspekciją.
Daugiau informacijos: https://www.dvi.gov.lv/en/contacts-authority
Kaip Jūs suteikiate sutikimą dėl savo duomenų tvarkymo ir kaip galite atšaukti šį sutikimą
Asmenys suteikia savo sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo raštu, žodžiu arba tam tikrais savo laisvais ir informuotais veiksmais. Asmuo turi teisę bet kuriuo metu atšaukti sutikimą dėl duomenų tvarkymo, pranešdamas apie tai elektroniniu būdu el. paštu. Tokiu atveju tolesnis duomenų tvarkymas, pagrįstas anksčiau suteiktu sutikimu konkrečiam tikslui, nebebus atliekamas. Sutikimo atšaukimas neturi įtakos tuo metu atliktam duomenų tvarkymui, kai sutikimas buvo galiojantis. Atšaukus sutikimą, negalima nutraukti duomenų tvarkymo, kuris atliekamas remiantis kitais teisiniais pagrindais.
Kitos nuostatos
Valdytojo svetainėje gali būti nuorodų į trečiųjų šalių interneto svetaines, kurios turi savo naudojimo ir asmens duomenų apsaugos taisykles, už kurias Valdytojas nėra atsakingas.
Valdytojo Privatumo politikoje periodiškai gali būti atliekami pakeitimai, paskelbiant jos aktualią versiją Valdytojo svetainėje. Jūs visada turite prieigą prie naujausios privatumo politikos.